söndag 24 april 2011

Sockerchock!

Idag har jag liksom så många påskdagar förr gått omkring och varit hög på socker! Testa själv att inte äta onaturligt socker (läs godis, snacks etc.) under 40 dagar och sen "proppa" i dig ett kilo av varierande sort (chocklad, skummisar (form av kycklingar), kakor, tårtor etc. etc.) Jepp sockerchocken är total.

Även suttit min första halvtimme framför solitaire ikväll. Förstår varför jag fastar med att ta bort godis och datorspel...verkligen ingenting jag behöver för att överleva:) Jesus offrade livet...ja då kan jag offra socker, tillsatser och meningslösa kortspel på datorn (kanske något av det mest osociala som går att göra).

Om någon vet hur jag gör för att uppdatera min blogg via en HTC telefon tar jag tacksamt emot det tipset.

Uppdaterar just nu facebook precis som en blogg...vilket gjort att bloggen kommit på kant. På något sätt känns blogg lite för omodern i jämförelse med en snabb facebooksida...hm ska klura på detta...när sockerchocken lagt sig

Inga kommentarer: