måndag 1 februari 2010

Kryckor!

Tog mitt förnuft till fånga (efter en helg då jag till stor del inte har kunnat gå) och passade på att gå upp till vårdcentralen...medan jag fortfarande kunde gå och skaffade mig ett par kryckor. Idag lånas det inte längre ut kryckor utan vi får köpa dem. Till priset av 160 kr (80 kr st) äger jag nu ett par kryckor.


Imorn ska vi (många i arbetslaget) till Åkersberg och kursen: Konfirmand.nu ...men jag tar nog inte med mig kryckorna dit:) Tänkte inte röra på mig så mkt där. Plus att jag förmodligen inte stannar över natten utan åker hem för att inte jobba mer än 100% denna veckan (jepp, jag börjar ta vuxenpoäng) och för att orka med torsdagen (börjar dagen med begravning följd av ett seminarium på gymnasiet, sen blir det träff med Islamiska kulturföreningen tätt följt av konfirmander och efter det ungdomsgruppen SKUKS...dvs...det blir en full torsdag:) )

Sen kommer det alltid lite åldersnoja inför onsdag...28 låter mycket...

Inga kommentarer: