tisdag 8 mars 2011

Vabba't var det här

Slår vad om att den inträffade feber är tillbaka bara för att jag igår natt skrev i "Vincents bok": Friskdag I. ...dvs nu börjar vi räkna dagarna vi är helt återställda och friska... efter 8 dagar med 40° feber och några dagar med lite rinnande näsa tyckte jag det var dags att slå ett slag för friskheten!

Det funkade fram till 14.30 idag...då ringde förskolan: Han har feber...Ahhhh vabba, vabba, vabba. Vilken tur att jag inte satt mitt uppe i ett möte och fick lämna allt med buller och bång...not

Tror dock att dagens feber beror på 2 st huggtänder som håller på att komma fram i överkäken (nr 9-10 i ordningen). För nu ikväll när jag tog tempen visade den på fina 37,1.


Imorgon hade jag sett fram emot en dag med Region Blekinge och rektorsträffa på Sunnadalsskolan.

Nu kan jag se fram emot en dag då jag är hemma och kramar lilla gos...inte så dumt det heller iof:)

Inga kommentarer: