tisdag 6 januari 2009

Sista rycket!

På torsdag ska uppsatsen lämnas in! Jag har tagit ut semester hela denna veckan för att kunna slutföra den....det är sista rycket nu. Blir alltid förvånad över hur en felnoterad not kan bli flera timmars arbete eller hur jag kan sitta och skriva in ett ord...sudda ut det...och sen skriva till det igen...oehört effektivt.

Var och hälsade på M och G på förlossningen idag. Fick se tvillingarnas hjärtslag. Wow! Det är så spännande!

Har ont i ljumskarna efter dagens skidträning och börjar undra hur det egentligen ska gå att fullfölja den Svenska klassikern. På onsdag åker jag iallefall upp till Mora för ett Vasaloppsläger tillsammans med Staffan Larsson (en "gammal" Vasaloppslegend) som ska få lära mig allt jag behöver veta om vallning och skidor.

Imorn eller rättare sagt idag den 6 jan trettondagen firar mina ortodoxa vänner, inte minst i Ukraina jul: God Jul!

Inga kommentarer: