onsdag 26 maj 2010

Tävlingsdebut!


Vi kom i mål! Vincent och jag kämpade alla 10 kilometrarna!! Här på bild tillsammans med Victor.


10 km Blodomloppet. Jättenöjd med tiden 1:03:42 hoppades på att komma under 1 tim och 20 minuter (mest för att man i princip går en mil på den tiden:) ).

Vincent var vaken vid start. Han ammade ända in i paniksista minuten. Sen sova han hela vägen fram till sista hundra metrarna, han vaknade nog av allt liv och stim som blev. Många människor jag kände sprang ikväll, jättekul!

Jag vågade inte springa på. Dels för att jag inte hunnit värma upp, inte känt in någon form och uttit på möte hela dan (barn och ungdomsnämnden, heldag tillsammans med alla rektorerna). Hade inte hunnit dricka något vatten innan eller äta....men en mil går ju att springa närsom! Iallefall innan jag blev mamma:) ...lite jobbigt var det nog, och en grym kick att klara det!

1 kommentar:

AnnA sa...

Se oss springa i mål:)

http://www.racetimer.se/sv/runner/show/889058?race_id=347