onsdag 21 oktober 2009

Imorn: Tusengöradagen

((Detta är egentligen inget inlägg inser jag efter att ha skrivit det...det är helt enkelt en liten "kom-ihåg" lista inför imorn som jag kommer läsa när jag vaknar och helt har glömt bort vad det var jag ikväll tyckte jag skulle hinna med:))


Imorn ska allt och allt bli gjort:) Förmiddagen är det övningar med kantorn inför Allhelgonahelgen (ska nog sjunga ngt i predikan om det funkar), fixande av agenda och predikan till densamma. Sen ska det planeras en konfirmandlektion plus hinnas in till stan och gå på banken innan lunch. ...plus att jag borde slänga ett öga på en karta för att hitta till rätt plats i lund, kopiera en massa, fixa de trasiga skorna, fixa skyltar och sist men inte minst skriva en text till islamkursen....hm...jepp jepp...det kommer nog att gå:)

Efter lunch är det Kommunfullmäktige och efter det konfirmander. Sen bär det av hemåt för att packa bilen och ge sig iväg ner till Lund och sova över hos min lillebrors tjej för att aptidigt bege oss till Lausanne/Geneve/Schweiz på fredag morgon:)

Ikväll är det finslipning av agendan till Allhelgona som gäller, ett litet öga på engelsk grammatik och packning...framförallt av löparskorna (glömde dom till Stockholm Halvmarathon...grymt onödigt).

Imorn håller jag såklart också tummarna för omröstning om homoäktenskap på kyrkomötet!

Inga kommentarer: