onsdag 16 december 2009

Sjuk- i "rätt" tid

Är hemma sjuk idag. Vägrade först att inse det men sambon övertygade mig om att jag när jag inte ens orkar sätta mig upp än mindre gå pga. febersnuva kanske det är bäst att stanna hemma. Brukar inte vara förkyld, dock brukar jag inte heller vara gravid och det kan ju slå lite värre när man är gravid har jag hört.

Ändå kommer denna hemmadag i rätt tid känns det som. Min plan idag var att städa och röja max på mitt kontor och få iväg en del administrativa grejer, planera etc. dvs. det var inga jättestora möten inbokade...Jo ett men det var jag inte oumbärlig på för att det skulle bli av.

Bilen kommer dock fortsätta stå utan vinterdäck efter idag också (planen var att byta däcken på den idag när jag ändå skulle hämta A från Polenfärjan i morse)...börjar bli lite kris med bilen... just nu ligger det en hel del snö ute och det fortsätter snöa! Helt otroligt kul!

Ser fram emot att vara pigg och frisk på benen imorn då det kommer hända en hel del grejer!

Inga kommentarer: