fredag 15 maj 2009

Nu smäller det -Göteborgsvarvet!

Imorn är det dags för start i Göteborgsvarvet....ah...vad nervös jag är! Försökt jobba och strukturera upp hela dan...ändå gått rätt så bra trotts nervositeten (varit på mitt blivande kontor idag och rensat och fixat....har lite före och efter bilder:) ...plus att jag såklart ringde upp A som lämnat kontoret sjukt strukturerat...helt otroligt)

Vid nyår...ja på självaste nyårsfesten röstade vi (alla gäster fick varsen "tror vi...") om jag i år skulle lyckas slå vår gamle far som sprungit Göteborgsvarvet som bäst på 1:58...och...nja....ska inte bli några problem!....bara knät håller...och om det inte håller ska jag ändå kunna jogga mig förbi pappas tid i år....ganska kaxigt...har dock tränat lite mer i år sen förra året....okej ska inte få förmycket hybris...håll alla tummar och knyt alla händer och sänd några positiva tankar med massa av energi.

Nu ska här fixas pastasallad och drickas Vitargo!

2 kommentarer:

Frippe sa...

Lycka till i loppet!

Kristofer sa...

Lycka till!
Att slå faderns tid borde väl inte vara svårt för ett träningsfreak som du...

Mitt tips (ur erfarenhet från när jag sprang G-borgsvarvet) - se till att du har en bra bild av hur loppet ser ut och var du befinner dig. Missade själv det, trots avståndsmarkeringarna och fick inte rytm i löpandet. (Rycktes med i några tempohöjningar som jag inte hade beräknat.) Ska nog försöka springa nästa år om man slipper influensan nästa år.