tisdag 12 maj 2009

Speciell tisdag

Kom till jobbet helt tom i huvudet efter en uttömmande helg.

Vid tre halv fyra var jag helt säker på att jag skulle börja förbereda inför konfirmandernas ankomst...men icke sanicke....det är slut för denna terminen...känns helt konstigt. Satte mig istället och planerade datum för återträffen: Söndagen den 7 juni 18:00. Vi börjar med ungdomsgudstjänst och fortsätter med grillning, fika etc.

Grillade med ungdomsgruppen ikväll. Vi var rätt slitna och lugna av oss ikväll:) Förutom när marshmallowsarna kom fram iof...vem behöver inte en sockerchock?

Börjar bli lite nervös inför helgen och Göteborgsvarvet...var ute och försökte göra en långrunda innan idag men fick känningar i knät och kom inte längre än en fyra kilometer...får helt enkelt göra det jag är bäst på...vila mig i form:)

Imorn väntar en heldag med mitt nya/blivande arbetslag på Aspö

1 kommentar:

Peter Christensen sa...

Tack för trevlig och omväxlande konfirmation i Nättraby 9/5.