fredag 26 september 2008

Lidingölopp och Västindien

Tiden har kommit till del tre i min Klassiker sattsning. En satsning som just nu känns ganska bra (löpning är trotts allt min starkaste sida av de fyra momenten). På lördag kväll efter loppet hoppas jag kunna njuta och bara slappa utan att tänka förmycket på att nästa gren är skidor...vilket inte är min starka sida:) Dock har jag hela hösten på mig att lära mig ballansera på två grejer (sk skidor) med hjälp av två andra grejer (sk stavar).


På söndag hoppas jag få gå på Glada änkan på folkoperan...en liten försmak på vad som komma skall...för nu är den äntligen här! MIN SOMMARSEMESTER!! Trodde aldrig att den skulle komma. I juni, juli och augusti har den känts så avlägsen. ...ska det någonsin bli tid för semester har tankarna tänkt.

Och nu är alla grupper igång. Nu är allt planerat, K är installerad på jobbet, T och alla andra är tillbaka på jobbet...nu kan jag ta semester.

En vecka ska jag och J vandra runt i regnskogen. Och en vecka ska vi paddla havskajak...i den Västindiska delen av världen.

Tar med mig lite tankar på dopljus och frälsning vilket är de teman jag ska arbeta med när jag kommer hem...men de kommer ligga lite i bakhuvudet...för i framhuvet kommer det vara att ta det lugnt....ta det lugnt på mitt sätt så att säga

Inga kommentarer: