torsdag 25 september 2008

"Ny" arbetsplats!

Nästan för bra för att vara sant! K och jag har äntligen gjort iordning vårt arbetsrum!!!

Vi kände det som att stora stenar nu fallit från våra axlar. Nu har vi varsin arbetsplats...det är inte längre ett kontor som ska vara två känslan (det fanns t.ex. bara en musmatta, ett hålslag, en tejp..etc...en till uppsättning är på väg).

Här är mitt nya krypin. Min anslagstavla rymmer (just nu) det mesta. Min cykel (alias heta Italienare), en reklam från Willis med texten "Glad Eid-al-Fidl" springfoton, kort från biskopen, ett och annat bibelcitat "to remember" och lite annat helt onödigt...inför semestern ska den rensas...kvar blir endast texten "Är och springer lidingölopp och tar en tur till västindien. Tillbaka 15 okt, stora kramar" eller ngt sådant.
Ännu en bild på vårt rum

En av mina andra arbetsplatser som också är inspirerande (dock inte beroende på rummet) är barn och ungdomsnämnden...såhär inspirerande kan våra möteslokaler te sig:) (två sidor och sverigedemokraterna i mitten...helt galet egentligen...är troligtvis så pga gammal vana)



Inga kommentarer: