fredag 5 september 2008

Olika vägar till och från jobbet

Idag har vi haft begravning och sen en intervju inför kyrkovalet. Intervjun handlade om att jag är ung, kvinna och intresserad av kyrkopolitik. Jag fick intervjun att handla om att det inte spelar någon roll om du är ung, kvinna etc utan engagemanget! Sättet kyrkopolitik behandlas!

Förra veckan paddlade jag kajak till jobbet tillsammans med N. Det gick riktigt bra och var grymt mysigt. Att tidigt på morgonen få ge sig ut på vattnet, paddla sig fram…nästan inte hitta ingången till Nättraby ån och sen följa den upp till församlingshemmet.

Idag ska jag ta mig hem på rullskidorna☺ Behöver öva, öva för att ta mig runt Vasalopet…och jag har sån grym träningsvärk sen igårkväll (intensivgympa på F & S) ...önska mig lycka till

Andra sätt jag brukar ta mig på jobbet är att jag cyklar en väg och springer den andra…till vintern kan jag gissa att jag kommer ta bilen lite mer…ska försöka låta bli.

Inga kommentarer: