söndag 19 april 2009

Rakt in i väggen!

Wow! Jag gjorde det! Kanske det mest minus för mitt självförtroende som jag gjort på mycket länge. Skakar nästan fortfarande i händerna..

Långpass (25 km i fredags), konfirmandläger (fre-lör) sova tre timmar, dansa i kalmar (lör kväll till CC & LEE), sova fem timmar och sen köra 9 mil cykel (med ett gäng grymt goa människor inkl. en fika på Sött och Salt i Kristianopel...kanonrunda!) blev lite lite långt....efter 8 mil åkte (läs körde/trampade) jag rakt in i...VÄGGEN!

En mycket speciell känsla att inte kunna göra så mkt mer än att koncentrera sig på att andas...en lite obehaglig men god erfarenhet!

Nu blir det massa med mat.

Sen ska jag till min gode vän P och predikoförbereda inför den 10 maj då vi ska ha gudstjänsten tillsammans:)

Sen blir det kanske lite Lindy Hop...och sen...massvis med sovmorgon imorn.

Årets konfirmandläger är till ända och det var ett riktigt, riktigt bra läger. Känner mig jättenöjd över upplägget och hur det funkade. Riktigt kul!

1 kommentar:

AnnA sa...

Hej Jag heter Anna...jag har cyklat in i väggen...Hej jag heter Anna jag har gått in i väggen.


wow jag gjorde det. Har alltid undrat hur det är att gå in i den berömda väggen som "alla" pratar om att de har gjort...inte hört så många som gjort det på träning dock:)