fredag 28 augusti 2009

Kyrkoval 20 sep!

Idag efter jobbet i eftermiddag ska jag åka (läs ila/fort typ) ner till Lund för att spela in en film som ska läggas ut lite här och där på nätet inför valet. Ska bli kul, det är första gången stiftet sattsar på lite småfilmer 2 min från varje nomineringsgrupp....jag ska försöka hålla mig inom dessa ramar. När jag skrev ihop materialet i förra veckan fick jag det till 1:50 med lite tur:) Det blir att öva efter dagens begravning.

Mycket händer just nu, så mycket att jag inte har haft tid att uppdatera här om vad som faktiskt händer:)

Är ute på skolorna och ränner, planerar inför alla nya grejer som ska starta upp i höst och har börjat en kurs "Det mångreligiösa Sverige" i Malmö. Mer om allt inom kort (läs helgen, som faktisk ser ut att kunna innehålla någon fri timme lite här och där).


Får frågan hur jag ska bedriva valkampanj inför kyrkovalet. Rent praktiskt blir det lite luncher på Klaipedaplatsen och spridning av filmen
Hur bra det sen går beror helt på hur bra vi är på att sprida informationen (läs det glada buskapet). Jag tänkte bedriva/driver kampanja via blogg, facebook, lokala tidningar, nämna kyrkovalet 10 gånger varje dag minst. Valet sprids från mun till mun, för media blåser inte upp det på ngt sätt tyvärr…så då går det inte att räkna med dem eller heller skylla på dem utan göra ett eget race!

Kom igen nu mina vänner! Vi kämpar på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Gud vill hjälpa dig med att skicka material på bara en minut. Kolla in www.Gudsvilja.se

Jag tror=vet Gud skulle bli hyperglad om du läste upp Citaten om Jesus,på en minut,

Mvh Tomas