söndag 7 mars 2010

Vasasöndag

Idag kördes Vasaloppet!

Förra årets lopp var något stort att vara med på!

Det var nästan en liknande religiös upplevelse att idag gå upp och se på det tillsammans med min nya underbara familj!

Jag, Eric och Vincent bänkade oss!...Visst jag kan inte säga att Vincent verkade vara sådär jätteintresserad...men det kommer...förhoppningsvis:)


Nästa år: I BE BACK!


...är lite förvånad över mig själv att jag inte varit bittrare idag än vad som blev...trodde jag skulle ta det hårdare att inte köra. Kanske är det vetskapen om att jag troligtvis körde snabbare än Kajan (även om jag inte heller hittade något sug eller fick någon att hänga på de ryck jag gjorde...dessutom håller jag med om att täten hade några inköpta som låg och bromsade oss andra där i backen!)som gör att jag nu såhär kvällstid tycker att det varit helt okej

Inga kommentarer: