tisdag 28 oktober 2008

Filmkväll

Äntligen är de mysiga mörka kvällarna här! (mörkt och mysigt alla gånger jag inte behöver springa ner och vara ensam i tvättstugan i källaren för det kan jag tycka är lite läskigt ibland)

Ikväll är det tisdagskväll vilket innebär SKUN ungdomskväll! På programmet står en tidig start nu klockan fem och film! När vi sen slutar vet vi inte...men någon gång imorn innan nio för då ska vi ha personalsamling:)

Det är ett gott gäng som är med i SKUN. Just nu övvervägande killar då alla är närvarande. Så jag säger UPP TILL KAMP TJEJER!

Myser fortfarande då jag tänker tillbaka på söndagens ungdomsgudstjänst som jag tycker blev riktigt mysig och bra. Vilket bevisar att en bra gudstjänst inte alls behöver vara 1 timme eller 45 minuter. Vi hade en utökad andakt (=gudstjänst)i ett första skede till att skapa en ungdomsgudstjänsttradition och den varade i ungefär en halvtimme. Superbra!

Inga kommentarer: