onsdag 29 oktober 2008

Mellanläge

Nu sätter det mesta in. Paniken över att det snart är jul och alla dagar håller på att bli fulla vilket gör att planeringen inför våren kanske måste skutas upp till januari vilket vi "lovade" oss själva att inte göra igen etc.

Dock är det ett litet mellanläge just nu. Det finns fortfarande mycket planeringstid innan jul och kommande aktiviteter, vilket är riktigt skönt. Mycket kommer sätta sig nu de närmaste dagarna.

Nästa vecka ska jag iväg på en folkbokföringskurs. En kurs jag fått reda på att jag skulle åka på redan i augusti/september. …men som jag behövt fixa till anmälning, boende etc. idag…hade blivit någon miss i kommunikationen mellan folkhögskolan och min chef… efter hur många samtal som helst ser det ändå ut som att vi kommer iväg☺

Inga kommentarer: