onsdag 25 november 2009

Budgetmöte -Mental träningsdag:)

Jepp, nu var det så dags! Kommunfullmäktiges budgetmöte! Ser med spänning fram emot morgondagen där de "snabba" inläggen ska avlösa varandra. Hoppas vid min gud att debatten kommer bli en riktigt intressant en.

Har ikväll varit ute på en till springrunda...det blev inte sista igår:) Sprang tillsammans med Sixten en riktig veteran på ca 81 år och vi håller jämna tampandes steg! E var med på sin första intervallträning med teamet samtidigt och hängde lite kaxigt på en av de snabbaste i klubben:)

Var även ikväll inne en liten sväng till politikergruppen som avhandlade lite av det som kommer att ske imorn. Hoppas att inför nästa termin kunna vara med mer på dessa träffar. Det är grymt trevliga människor som möts och utbyte är guld värt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Vill bara hälsa på och Gratulera till magen :-) Jag hörde det alldeles nyligen och tänkte du finns säkert här ute någonstans. Det var ju inte svårt att Googla upp dig. Vem är jag då.... jo din morskusins sambo eller mamma till dina tremänningar (som man säger i Norrland)i Tullinge. Hälsa dina bröder. Ska bli kul att föja din blogg. ~S~

AnnA sa...

Hej!

Jodå, tack, magen växer så det bokstavligen knakar! Har idag tagit beslutet att jag inte ska springa/jogga mer nu utan ska hålla mig till cykel/promenader/simmning/löpning i vattnet.

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen på sistone...det är ju advent...finns ju knappt något annat att göra:)