torsdag 24 september 2009

Mot Lidingöloppet

Vi drar mot Stockholm redan ikväll (har ledig dag imorn eftersom jag jobbade i måndags). Lidingöloppet är på lördag och planerna är att E avslutar sin Svenska Klassiker i och med loppet och jag planerar att jogga runt….det är min näst sista gren i det andra varvet på Klassikern…troligtvis kommer jag inte kunna genomföra det andra varvet men för träningens skull, folkfestens skull tänkte jag iallefall jogga runt på lördag.

Är stolt över E som nu också snart genomfört sin första Klassiker, det är häftigt och jag är säker på att vi båda kommer stå i startblocken för Vätternrundan nästa år…trotts att jag det inte är min favorit:)

Håll tummarna på lördag. Mitt mål är att springa sakta absolut inte under 3 timmar (mitt mål i våras/somras var att springa runt 2:45) utan snarare mot 3:30 men under 4:00…om jag inte går sista milen:)

Inga kommentarer: