lördag 4 augusti 2007

Liten mini comeback

Håll tummarna inför imorn jag ska: Spela golf! En gymnasievänn har idag "utmanat" mig på "duell"...har knappt hållt i en golfklubba sen jag tog studenten...men skam den som ger sig. Vill han ha duell ska han få duell...eller jag kanske övertolkar:)

Har ikväll dansat bugg i högklackat för första gången...ja det blir nog min bortförklaring imorn om det nu mot all förmodan skulle vara så att jag förlorar.

Min nästa predikning blir första söndagen i September...dvs. Håll ut! ev kommer jag smygpredika lite för att inte tappa stinget

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då predikar vi samma helg, det är 13 e tref med temat medmänniska och det är också diakonins dag med diakonvigning i Lund.
Ska bli intressant att läsa dina funderingar inför den söndagen här på bloggen.

AnnA sa...

FANFAR!!!! Jag vann golfen med slutsiffrorna 82-110 (12 hål:) ) fruktansvärt säker på utslagen... wow visste inte att jag fortfarande kunde spela lite... speciellt eftersom jag hade glömt bort att man hade golfhandske... och vilken hand den nu skulle sitta på. Men allt fanns ju i bagen:) Nu ska jag ut och springa!

Anna sa...

Att du har varit golfare gör mig både förvånad och...inte. Märkligt nog. Du överraskar ständigt men man blir ändå inte förvånad...märkligt nog.