fredag 10 augusti 2007

Status: Semesterdag 1-Missade tåget

ok alltid (läs nästan alltid) när jag ska iväg någonstanns sätter jag en liten klocka på ringning ungefär då jag behöver stressa mig iväg till tåget...när jag inte gör detta tenderar jag till att precis hinna med eller missa tiden. Idag satte jag inte klockan dvs:

JAG MISSADE TÅGET MITT PUCKO!

Som tur väl är flyger jag inte förrän tidigt tidigt imorgon bitti till Korsika. Ikväll tänkte jag åka lugnt och i god till till Lund för att äta middag och övernatta där...går sådär just nu:)

Imorn däremot får jag inte missa tåg/fly/tåg/bussen som ska ta mig till UCPA centret utanför Sangone på Korsika.

Jag landar i Bastia, därifrån ska jag ta mig till andra sidan ön och huvudstaden Ajaccio, därifrån vidare till Sangone och UCPA centret en halvmil därifrån. ...be en bön för att det går bättre än det precis gick för mig att springa de 200 meterna till tågstationen idag... (däremot har jag slarvat med dagens träning så den kom jag ifatt med lite nu:) )

Inga kommentarer: