fredag 10 augusti 2007

NU TAR JAG SEMESTER!

Det första jag mötte när jag gick utanför lägenheten idag var min gamla rektor från Lyckebyskolan (lågstadiet) -Jaha har du redan jobbat ihop semester?

Ja! Det har jag...eller kommer att hinna göra fram till jul!:)

Väskan är packad och eurona uttagna! NU DRAR JAG TILL KORSIKA!!

Har med mig en liten psalmbok...till min bedrövelse är jag inte ägare av någon tillräckligt liten smidig bibel som kommer att få plats i mitt bagage...dåligt...men mycket finns i spalmboken, jag får försöka klara mig...eller...ah jag har inte riktigt bestämt mig än...har ju ett par teologiska böcker med mig iallefall (Öppningar-tolkningar av bibelns budskap...typ... och Gustav wingrens: Predikan).

Jepp jepp får se hur mycket internet jag kommer kunna nå på min resa.

En vecka havskajak med helpension och sen en vecka slappande på ett hotell med frukost och trerättersmiddag...jag ska försöka klara mig:)

Inga kommentarer: