söndag 5 augusti 2007

Semester!!!

Nu går jag (nästan) på semester! Har en sista arbetsvecka men den är förlagd på Svenska Kyrkans Ungas Årsmöte i Lule och kan ses som en blandning av semester/jobb:)

Kommer tillbaka till Blekinge på torsdag natt för att under fredagen tvätta, byta väska, packa om och slänga mig på ett tåg ner till Lund på kvällen. Lördag morgon okristligt tidigt flyger jag till KORSIKA!!!!

Första veckan på Korsika är jag med UCPA och paddlar havskajak med helpension etc. Andra veckan åker jag till ett Langley hotel får frukost, trerättersmiddag och pool...helt rättvist!

Har en sak kvar att fixa under veckan och det är boende på Korsika natten mellan lördag och söndag innan jag går på kursen på söndageftermiddag. Flyger till Bastia tar mig med tåg/buss till Ajaccio där jag sen kan ta mig vidare med buss söndag morgon till UCPA centret... lite typiskt att verkligen alla hotell är fullbokade...typiskt turister att åka till Korsika. men men det får lösa sig på något sätt:)

Nu ska jag packa det sista och åka ner till Lund för att flyga ännu okristligare tidigt imorn till Lule. ..kommer sova på bussen ner, är helt slut i kroppen efter tre timmar golf och drygt två mil springning...borde skaffa mig en sån där kondition någon gång..tror jag..får se

Inga kommentarer: