måndag 8 december 2008

Inomhusmus och borglig vigsel

Suttit inne hela dan med min uppsats…pyjamasbyxorna och jag är ettJNu ska jag iväg och vara vittne på en borglig vigsel...har länge velat vara med om en för att se hur det går till och nu blev jag uppringd i slutet av förra veckan med en förfrågan om jag ville vara vittne.
Efter vigsel ska jag inom Fp lokalen på lite styrelsemöte innan jag drar vidare för att svänga runt mina lurviga på F & S innan jag dejtar datorn en stund till och imorn drar igång de sista julvandringarna för i år…phu sä den meningen utan andningspausJ

Julvandringar kan jag rekommendera varmt! Att få möta församlingens alla (i princip alla) åk 1-2 är otroligt, speciellt för mig som är så pass ny i församlingen så det fortfarande är vårt första möte. Eller första och första de känner igen mig från skolavslutningarna och så har jag döpt flera av deras mindre syskon som de gärna berättar stolt för alla…jätterolig känsla att barnen vill vara min vän.

Inga kommentarer: