onsdag 3 december 2008

Multivecka

Wow, gensvaret från församlingen i söndags bär mig fortfarande…jag svävar på moln! Har aldrig varit med om att få så mkt god kredit! Hur ska jag nånsinn kunna komma ner igen!?
Söndagen började med två gudstjänster. Gudstjänsten i Nättraby var i stort sett fullsatt. På Hasslö var det mycket glesare…mycket pga kvällens två stora konserter som var överfulla!
Hann ut och springa en runda på Hasslö (tog raka vägen från kyrkan ner till Garpahamnen, avsluta novemberutmaningen med de sista upphoppen längst ut på stranden på en kulle, sprang sen tillbaka upp till Betania tog vänster ner till Tången och tillbaka till församlingshemmet…ungefär 70 minuter välbehövlig huvudrensning:) ).
Predikan och andakterna handlade om Underhållningsbranschen vs Utmaningsbranschen. Sjöng också ps 717 (Innan gryningen).

Idag har vi planerat konfirmander…de kommer få en tidig julklapp.

Har också pratat med flera sorgehus idag…har minst tre begravningar innan jul. Plus att jag fick reda på att min mormors bror E är död idag.

Igårkväll hade vi både Luciaövning och bowling…ah inga kommentarer hur bowlingen gick…denna bild säger allt:)

Skulle varit 0900 på jobbet idag…0905 slog jag upp dörren….sen pga klockan lyckades tillslut väcka mig 0840….det börjar bli tungt att stiga upp:)

Inga kommentarer: