torsdag 4 december 2008

Kenya

Idag har det blivit klart! Jag åker till Kenya i slutet av januari (lördagen den 24) tillsammans med microfinansorganisationen Kyrkornas U-fond och Jamii Bora. Underbart!
((Fick inte till finansieringen helt (får spara under julen:)) och ta semester (det är en utbildningsresa och mina medresenärer får göra det i tjänsten på olika sätt…fast jag har en chef som inte vill att jag ska göra annat än att det högst ”traditionella”…vilket jag inte kan överleva på och därför tar jag gärna semester) men har ändå bestämt mig för att ta denna chans och följa med till Kenya!))

Vi kommer vara i Masai Mara och Nairobi. …ska bara fixa till en vaccination mot Gula febern och sen iväg.
Sitter lite mer i telefon i dessa dagar och lite mindre på datorn.. (som jag inte har)…har till och med använt faxen idag.

Inga kommentarer: