lördag 20 december 2008

Uppdatering klar! Nu mot Göteborg!

Helt, helt, helt otroligt! Har nu gått igenom hela bloggen och uppdaterat alla äldre inlägg som inte blivit publicerade (det äldsta var från hösten 2007...hur knasigt är inte det). Måste säga att jag har varit hård mot migsjälv...jag har inte velat publicera för att jag inte tycker att inlägget är långt nog eller att jag borde läsa igenom det någon gång till (dras med kronisk släng av dystelexi light). Har helt enkelt gått tillbaka och tryckt "publicera inlägg" ...många har fått vänta för att jag hade velat få in lite bilder...nu hade jag överseende med det (än en gång hård mot migsjälv). Det som står på listan nu är att få upp lite predikningar och ja...en och annan bild. Skam den som ger sig!

Imorn...eller nja imorn och imorn..om några timmar bär det av till Göteborg tillsammans med SKUN. Vi ska på den årliga julresan! Första gången jag åker med SKUN, första gången jag åker som präst. Dock är det inte första gången jag åker...det var för minst 11-12 årsedan då jag var nybliven medlem i SKUL (Svenska kyrkans unga Lyckå församling). Med på resan följer mina papper med nedkladdade tankar inför söndagens och julens gudstjänster...tänkte mina ungdomar kunde hjälpa mig!:)

Inga kommentarer: