måndag 16 mars 2009

Grymt go helg

Kontraktsungdomsdagen, den goa känslan är kvar i kroppen= lyckad dag!

Plus goa gudstjänster i helgen med bl.a. en musikgudstjänst.en med pingstförsamlingen i Betania.

Idag måndag....en dag jag tänkt att gå om kring i pyjamas...det blev ett extra ryck i att få upp saker på väggarna. Nu äger jag två Gustav Klimt tavlor (nej...de är inte original) plus två tavlor jag själv håller på att färdigställa...har iallefall lagt grunden på dem idag...mkt roligare att ha egna grejer på väggarna...då får jag det jag vill ha och inte ngt som ngn annan tycker vore passande.

Lyssnat på The Real Groups skiva med Povel Ramel låtar...grymt bra! Blir riktigt inspirerad.

Har gett mig den på att under vecka få städat på kontoret, börjat trycka upp de nya agendorna plus har en plan inför nästa predikan...vill gå in och bli lite mer teologisk...iallefall för min egen skull...sen vad jag säger i predikan är en helt annan sak:)

Inga kommentarer: