tisdag 3 mars 2009

Vasaloppet!

9:57:57 check!

I nio mil fokuserade jag på Mora! Väl framme var lyckan så total att jag inte hade en aning om var jag var! Nu har jag tagit EN SVENSK KLASSIKER!!! Nu är jag inte bara präst! Nu är jag EN KLASSISK PRÄST! Helt underbart!

Idag har vi suttit på en buss påväg hemåt genom Svealand och landade lite i nio nu på kvällen. Nu ska jag försöka ta igen några timmar sen att jag igår inte kunde sova för att jag var inne i ett lyckorus och kvällen innan dess för att jag var inne i ett "jag är nervös och tänk om jag inte komma klara repet rus"

Fler tankar kring den fantastiska Vasaloppsresan kommer!
Tack alla som hejade och trodde att jag skulle klara av utmaningen, det var det som verkligen gjorde att jag kämpade mig ända in i mål (och till på köpet under tio timmar...det trodde jag aldrig)! Nu ska jag drömma om En Svensk Klassiker (Stor eloge till J-O som gick i mål på en grymt bra tid i Mora och på detta sätt fixade sin tionde Klassiker i rad...sjukt imponerande!)!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis Anna, mycket bra jobbat!!! Kul att du var med på resan till Dalarna, du är en riktig glädjespridare! Och tack för elogen. :-)

Unknown sa...

Grattis Anna. Snyggt jobbat. En klassiker Skulle jag aldrig klara. Fast - jag tror inte att det är så många präster som klarat klassiskern. Är grymt imponerad.

Rolf Öhlén

marcus sa...

grattis!