söndag 22 mars 2009

Riktigt go träningshelg!

Härligt, härligt! Måste skicka en stor eloge till det gäng som planerade och genomförde helgens träningsläger! Helt fantastiskt!

Mitt första läger och jag är helt slut. Efter långpasset igår hade vi ett Power Yoga pass på eftermiddagen och lite tipspromenad. G och jag masserade (läs plågade) även våra ömma ben:)

På kvällen visades en film med foton från årets tävlingar som E hade satt ihop. Plus att det visade sig att jag lyckades vinna tipspromenaden…gissade dock makaronerna fel med två eller en…nästan iallefall

Dagens träning var en morgonrunda på 8-9 km, kände mig lite trött i benen och tog det lite lugnt.

Efter lunch blev det ett prov a la Mästarnas mästare. Vi sprang en runda (ca 700m tror jag det var) två gånger och skulle springa dem lika snabbt. Sen öka eller minska med 30 sekunder…det lyckades jag sådär med kan man (läs kvinna) lätt säga..försökte backa från mållinjen när jag märkte att jag var på ett helt annat ställe i sången andra gången än första gången:) Det gick dock inte ledningen med på

Inga kommentarer: