tisdag 4 september 2007

Ok jag vägrar skylla på att det är Tisdag:)

"Det är Tisdag morgon, och huvet känns så tungt"...förstår inte varför ingen har skrivit den låten!? (måndag morgon är ju inget att klaga på...då är jag ju ledig!)

Har lagt upp Söndagens predikan på spalten (P:n Predikningar och Publicerat)... är ganska lik de tankar jag hade i lördags, likt förbaskat satte jag mig inte och skrev klart under den tidiga lördagskvällen.
Det hade varit för enkelt, istället satt jag med datorn uppslagen, åt popcorn och tittade på Vm och någon dålig film, allt för att jag inte kände mig stressad nog till att skriva klart.
Satte istället klockan på fyra söndag morgon. Vid sex halv sju kom jag upp, vid lite över åtta var jag klar, hann ut och springa en runda och sen till kyrkan. -En bra morgon...dock blev jag ganska trött på kvällen:)

I helgen har vi Konfirmationsupptakt. ÄNTLIGEN! Har verkligen längtat efter att ha konfirmander igen. De sista åren under utbildningen hann jag inte ha konfirmander, så nu har jag massvis av idéer som fått vänta på att släppas lös...och snart smäller det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Snälla, dela med dig av dina konfaidéer! Jag är ganska tom i skallen just nu
Sus