onsdag 3 oktober 2007

Snart är det Grabbkväll...

Det finns mycket här i världen jag behärskar bra eller ganska bra. Saker jag provat på förrut och saker jag aldrig gjort.

...Om två veckor har jag blivit "tilldelad" att ha hand om grabbarna (vi är två ledare, den ena tar tjejgänget...jag grabbarna)...

VAD GÖR MAN PÅ EN GRABBKVÄLL???

Är det någon liten själ där ute som är grabb och har haft en kväll med andra grabbar!? (-dock är ölhävning stuket från listan!). Åldrarna är ungdomar ca 15-16 år.

Såklart ska gänget själv få bestämma vad dom ska göra (tjejerna ska ha makeupkväll på face) men jag kommer behöva massor av tips att föreslå!

..bowla ska vi göra hela gänget nästa vecka...finns det någon klätterhall i kna?...baka en kaka? Sitta och stirra i väggen kanske?...hm...

1 kommentar:

Anonym sa...

Se på fotboll och pilla navelludd?
Fiska
Bowla
Överlevnadshelg (dessutom väldigt billigt, då du inte blir någon mat ;-))
Bastu och obscena/ekivoka sånger ;-)
Go cart
Paintball/laserdome
Och, för att du ska fatta vem det är som har skrivit detta: Mjödhävning.

// Din första eller andra gissning.