söndag 13 april 2008

Grymt inspirerande helg

Tänk vad ett möte med människor kan frigöra en massa tankar och idéer.

Har haft möte med RM08 projektgrupp i helgen! Massor av saker har fallit på plats. Har precis dunkat mig själv i ryggen efter att jag igår satt uppe halva natten och skrev anteckningar och idag kunnat börja verkställa dem! Helt underbart. Börjar kännas i hela kroppen att det snart är riksmöte. Minns fortfarande mitt första riksmöte för tio årsedan...en av top tio jag varit med om i mitt liv.



Sammanfattning av helgen: Godis (massvis), springa en runda (typ en timme), revidera anteckningar, massor av mailskrivning. Helgens "denna tanke tar jag med mig": Tänk att ha en timme inlagd anteckningsskrivning varje konferens/kurs/utbildning etc....det hade varit bra.


DOCK!!!
Helgen är inte slut med detta!

För när kommer hem helt slut, trött och lite hängig...vad händer? Ja! Då har underbara J varit här och städat!!! Hela lägenheten fix skinande och kläderna som låg slängda lite här och där var antingen inplockade i gaderoben eller vikta i små högar (citat: Din garderob har ingen logik. :) )! En helt fantastisk känsla som jag gärna unnar alla utarbetade människor att få uppleva! Ingenting kan få ens mungipor att hållas nere!!

Inga kommentarer: