söndag 27 april 2008

Heldag på konserthuset

Fiffelurat runt på konserthuset hela dan. Försökt klura ut vad jag ska göra på tisdag som konfencier....som vanligt har jag inga och tusen idéer....Ahhhh, börjar bli nervös



En sak är iallefall helt säkert: Karlskrona har väldigt bra dansare!!! (Jag är stolt!) Här en bild från "min" plats idag. Det är Hamboringen, Karlskronas största dansförening som går igenom de sista detaljerna! (S 81 år, i mitten bak, hoppas jag få ta några schottissteg med efter deras upträdande!)....en av mina tusen idéer...ok dags för att välja och vraka...
På Torsdag är det valborg och Gudstjänst ute på ön vid Fabian Månssons grav....men det tänkter jag inte bli nervös inför förrens onsdag morgon...måste finnas någon hejd för nervositeten på nåt sätt (Fabian Månsson var bla en stor Sossepolitiker på ön...hur ska jag kunna matcha det?)

1 kommentar:

AnnA sa...

Något säger mig att de tomma stolarna inte kommer stå tomma så länge till....är det de som gör mig så nervös? Möjligt...få se till att få mycket strålkastare i ögonen...då är det som att de fortfarande stod tomma:)