onsdag 16 april 2008

Ly(a)ckad Tisdag!

Igår hade jag en jättebra dag (trotts att det blev en 12½tim arbetsdag).

Först fick jag igenom ungefär 95% av mina tankar´/idéer under konfirmationsplaneringen (=gytt!)

Sen var jag inne i stan och åt lunch med pedagogen och vi passade på att köpa ansiktsmasker till kvällens kill/tjejkväll (gissa vilka som skulle ha maskerna:) )

D kom till konfirmanderna och pratade om droger. Har aldrig sett dom så koncentrerade! Mycket starkt.

Tjej, killkvällen började perfekt. Killarna åkte iväg till badmintonhallen med M (som nu kanske inte kommer kunna gå idag:) ). Jag och tjejerna började fixa o trixa med lite pärlor (till lördagens pärlvandring med konfirmanderna). Sen plingade dörren och B kom...han hade glömt bort att killarna skulle samlas tidigare:) Trotts alla övertalningsförsök lyckades vi inte få på honom någon mask eller nagellack. Jag däremot är nu rengjord på djupet och totalt lackad på naglarna!

Idag är det temadag "Vad betyder det att skiljas! Ska springa till bussen...den går om 5 min... -Vad betyder det att missa bussen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker om att läsa din blogg.

AnnA sa...

Skulle tycka det va kul att veta vem jk är:)

Anonym sa...

Du får en gissning, Sälen 07 :-)