söndag 18 maj 2008

2:00:07

DET ÄR INTE SANT!!!! SJU SEKUNDER!!!

Blev trackad av mina "vänner" hela kvällen. "Du Anna, vi har räknat ut att du hade behövt öka tre tiondelar per kilometer för att fixa under två timmar." mmmm...känns bra...not:)

Är ändå rätt nöjd med tiden! Inte minst med tanke på att jag sprant 6,5 minut snabbare än förra året och för att jag just nu är inställd på Maraton och inte halvmaraton (låter lite lustigt men det är ett helt annat kilometertempo i halv än i helmaraton...hade lite glömt bort Göteborgsvarvet och inte ställt in mig mentalt...sjukt dumt...får ta igen det nästa år).


Idag ska jag bara slappa, läsa och äta massor av mat Heliga Trefaldighetsdagen till ära! (kanske kommer jag även tvingas ut en liten "bli av med slaggprodukter ur benen" runda av J grrr:) )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till en bra tid!
Hoppas du lyckas bra i Stockholm Marathon också!

AnnA sa...

AHA! Min officiella tid blev 2:00:06! Delvis en hel sekund bättre än den inoficiella:)