fredag 9 maj 2008

Semestern börjar nervöst

Idag är det dan före dopparedagen. Imorn smäller det. Min kära far ska firas för sina 60 år!

Min semester börjar också idag. Kommer vara ledig varannan vecka nu i maj (kan inte spara min semester från mitt första år till i sommar…och jag vill ju inte missa den!)

Men Ah…vilken start… tiden rinner verkligen iväg.

Bilen visade sig från sin bästa sida och startade (gytt!). Susade till Expert för att hämta den bild jag beställt för att smycka fest lokalen (M och G lägenhet) imorn. Mannen på exptert skruvade på sig när han såg min lapp…”ah vi har inte fått denna ä, du får komma tillbaka på måndag” PÅ MÅNDAG! Skämtar du! Det står Grattis pappa 60 år på den! Festen är imorn! Enligt alla era reklamer skulle de varit klar minst igår. …riktigt illa. Expert försöker fixa det…som det är sagt nu ska de ta fram en bild (dock mkt mkt mindre) tills imorn…dvs vi måste ut en sväng under förberedelserna och hämta bilden. Fast det får det vara värt!
Bilen visar vår far när han sitter på ett café i Amman (huvudstad i Jordanien) och röker vattenpipa = Jättebra bild!

Bakar lite idag. Fixar med pajer, tänkte ta fram lite vanliga foto på pappa för att sätta upp runt i lägenheten. Ska bli kul att se hur många vi blir imorn.

Inga kommentarer: