onsdag 21 maj 2008

Skriva skriva skriva

Idag har jag mött massvis av blivnade konfirmander igen. Ska bli spännande och se vilka som egentligen dyker upp till hösten.

Fast jag måste erkänna att jag har årets konfirmander mer i huvudet just nu! Idag har grupp nummer två övat i kyrkan. Det gick riktigt bra, temat är Kärlek.

Har ikväll insett att jag imorgon kommer få skriva massvis av olika saker. Under helgen fram till på söndag har jag gjort/hållt sex olika "tal". Håll tummarna:)

Har lite olika idéer kring vad jag ska göra med konfirmanderna nu när de ska konfirmeras...hehe.

Till söndag är temat Dop. ...hade nästan missat att jag förutom konfirmationerna i helgen har en gudstjänst också vilket innebär en predikan...hm...Dopet...jepp får stoppa in det i hårddisken och bearbeta ämnet under morgondagen. Huvudet liknas just nu vid en Tombola där lite vadsomhelst kan komma ut:)

Inga kommentarer: