torsdag 5 juni 2008

Behov av bevis

På bibeln giltighet kanske? På Jesus varande eller icke varande Guds son? Eller....ett startbevis till Vätternrundan....mm vem vet:)

Fick ett samtal igår lunch som frågade om jag skulle köra Vasaloppet nästa år...det mynnade ut i att jag ska följa med dem och cykla Vätternrundan om en vecka?=tokgalet men roligt.


I veckan har vi fått en ny medarberare i min församling! En till präst vilket är helt underbart! Äntligen kunde vi sitta och planera sommarens och höstens helgen (vi kom ända fram till v 2, 2009) och äntligen ser jag en liten möjlighet till att få fokusera mitt jobb mer på ungomar!

Imorn blir det första nationaldagen jag blir ledig på PLUS! Första röda dag som jag inte jobbar på!!! ...eller iallefall inte jobbar officiellt på...att jag har min sista konfirmation på lördag och troligen kommer sitta fredagkväll och gå igenom hör inte hit:)

Nu ska jag snart cykla hem i solen!

Inga kommentarer: