söndag 29 juni 2008

Nattvarsskola

har jag och två prästkollegor precis suttit och skrivit ihop:) Intressant hur vi kom fram till vad vi skulle skriva, jag publicerar vad vi kom fram till i kolumnen till höger!

Mitt i alltihop ringer min äldre bror och behöver lite "kristen baskunskap" och har lite frågor kring Ismael som nämns i en bok han just nu läser:)

Ikväll blir det dans. middag med familjen då min lillebror är hemma från Polen ett par dagar innan han ska resa iväg.

Igår var en av de hektiskaste dagarna på länge. Började med att tävla (dock fortfarande snuvig och hostig) 10km. Min tränare vann:) (Herrklassen, jag hejade på honom när jag mötte honom efter att han vänt vid vändpunkten…och hunnit nästan en kilometer☺ )
Sen bar det av i ilfast till Kristianstad, där jag planerade möte till klockan elva på kvällen. åkte tillbaka till Karlskrona för att inse att jag fortfarande hade springbyxorna på mig under byxorna:) Och idag har jag haft vidare möte kring riksmötet här i karlskrona. …riksmötet närmar sig…det är knappt en månad kvar. Nu går programmet till tryck, skyltar planeras, jag pratar med människor om de vill vara med och dela ut nattvard.

Nu ska jag åka ut (till mina föräldrar) och spöa min lillebror i ngt spel av ngt slag…det kan inte vara så svårt☺

Inga kommentarer: