måndag 23 juni 2008

Det blidde: "En Klassisk Präst"

Välkomna till detta mitt andra år som präst!

Detta året kommer vara fullt av upptäckter, både nya och återupptäckter. Framförallt skulle det kunna bli en studier i "lär vi av våra erfarenheter och göra nya misstag eller lyckas vi gå i samma gropar?" (dvs lär vi (läs jag) av våra (mina) misstag. Ska bli grymt intressant, inte minst för att mitt minne är intensivt och kort!

Kan iof säga att jag direkt har gått på en klassisk miss...även i början av detta mitt andra år har min kallender fortfarande inte lyckats krympas ner till en vettig 40 timmarsvecka....ge mig någon vecka till att pussla ihop det...jag är påväg!

Imorn är det dags för ett tredagarsläger med Idrottskonfirmanderna. Vi ska springa på morgorna, spela fotboll med proffstränare, överleva med militärer, paddla kanot och mycket mycker mer. Längtar redan.

I min iver att träna inför Vansbrosimmningen (13 juli) låg jag i runt Långö och simmade 1800 meter i fredags...sen badade jag, S och några till på kvällen...och nja nu är jag kanske lite förkyld...har lovat migsjälv att inte bada förrens på fredag igen. Attans

Inga kommentarer: