onsdag 30 januari 2008

Anders en stor lillebror

Idag innan halv nio stod han färdigklädd i kostym...sista dan av tre. Första dagen var de över hundra...nu återstod under tjugo. ...Praktiska och teoretiska tentorna var fixade....nu väntade muntan.

kl 0938 kom sms:et "Fick en fråga, satte den klockrent. Nu ska jag hem och sova."

SJUKT BRA!!!

Detta innebär inte bara att han var en av 18 som klarade sig igenom tre dagars eximination av neuvro utan också att han får komma hem och vara med bl.a. om sin morfars begravning...och bli spöad i bowling av sina syskon såklart:)

Tänk att få vara släkt, syster till denna människa...wow. ...själv har jag ikväll haft glädjen att springa 90/30 intervall med elitgrabbarna i orion...med resultat av två söndersprungna ben... tur att mina bröder blir läkare hela bunten...de kan ta hand om mina ben och jag om deras själar! cooperation.

...ätit semlebullar två dar i rad med konfirmanderna...jag håller på att bli en semlebulle...hjälp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram!

/Anders