fredag 11 januari 2008

Semester

Äntligen är det dags för min julsemester. Efter att ha jobbat hela hösten-allhelgona-advent-jul-nyår-trettondan är det nu i och med ikväll ända fram till nästa söndag: SEMESTER!!!!

Temat för årets första semester blir:

Reine och Mimmi i fjällen!

Jepp Jepp, imorgon tar jag mina skidor och åker upp till Sälen en vecka. Kommer vara i Lindvallen i en hyrd stuga och bara åka skidor, basta, äta och sova.

Annars har jag idag haft andra begravningen för denna veckan. Gick bra. Plus att jag ikväll gjort min andra träning med orienteringsklubben här i staden...riktigt tuffa och härliga träningspass. Ikväll var det tidtagning på 3km bana (200m lutande bana inomhus =15 varv). Kom grymt mycket sist såklart....skyller detmesta på ovanan med banorna. Dock slog jag mitt mål med 1½ minut. Trodde jag skulle ligga någonstanns runt 5 min/km. Kom imål på 13:41. Nästa gång ska det gå dubbelt så bra:)

Ha en underbar vecka!!! Jag är tillbaka i staun sent söndagen den 20 jan och sover ut riktigt mycket efter semestern måndagen den 21...sen är jag förhoppningsvis fit for fight igen. Fram tills dess: Tyngden på dalskidan älskling

1 kommentar:

Anonym sa...

Det heter YTTERSKIDAN!!! Detta för att du har tyngden på den innan den rent faktiskt är dalskidan.

/Skidläraren som åker hem från Vallen imorgon