lördag 5 juli 2008

Mot Tjoget

Nu är det så dags. har försökt att komma undan det länge nog nu...trumvirvel....ännu mera trumvirvel....jag ska på min första orienteringstävlning! Jepp löparskorna och solstolen är packade.

Har "nästan" hunnit hem sen sista träffen med idrottskonfirmanderna och har packat med mig mina arbetskläder inför imorn då tävlingen är en "vi springer hela natten" tävling och jag kommer åka direkt till kyrkan.

...ett litet problem inför morgondagens konfirmation är att vi ska visa ett bildspel från min dator (då vi har gjort bildspelet i denna och inte får det att funka någon annanstanns:) ), dock behöver jag lära mig hur jag klonar skärmen på datorn till en bildskärm....säkert jätteenkelt...."ska bara" hitta rätt knapp.

Inför min nästa löneförhandling om sisådär tio år ska jag kräva flera timmars övertid bara för att skriva i tidsraporterna!!! Förstår inte varför de är så krångliga!? Krav: Mer tid till tidsrapporter.

Inga kommentarer: