onsdag 30 juli 2008

Snart Riksmöte

Ska precis ge mig hemmåt för att fortsätta arbeta på riksmötet som snart drar igång och nu i slutet är det lite som ska knytas ihop. Jobbar just nu i en härlig "inspirerande stress". En stress som gör att jag blir väldigt effektiv, vilket känns gytt.



Inte ens den insikten kan förstöra min dag att jag i min iver lyckats planera in att både cykla hem från jobbet plus ta med en låda med böcker och lite annat praktiskt...hm:) Får ta en runda runt jobbet imorn innan jag åker till Kristianstad:) Planering är bra...det är inte alltid den faller sådär perfekt bara.

Funderar järnet på vad jag ska säga i mina betraktelser under riksmötet. Kommer celebrera mässan två,tre gånger (Frilufstmässa, Midnattsmässa och Avslutningen) predika minst två (Förmötesmässan och Midnattsmässan) och vara med på eller bredvid altaret på det mesta. Förmötesmässan blir nog något med Jakob och Midnattsmässan med Elia...får se vad för tankar som kommer när jag lagt huvudet mot kudden.

Inga kommentarer: