måndag 23 juli 2007

Att ringa en måndag MORGON!

Hur tänker människor egentligen "Nä, idag är det ju söndag då ska jag inte störa prästen med att ringa" "Ja nu är det måndag morgon klockan åtta nu måste prästen jobba"

AAAAHhhhh av de totala antalet sovmornar jag försökt att få på måndagmorgonen har samtliga blivit störda av telefonsamtal. Jag har aldrig förut fattat hur inpräntat det är att ALLA jobbar en måndag morgon. Med anledning av detta vill jag göra ett statement:

DET ÄR MÅNDAG MORGON OCH JAG ÄR LEDIG!

Ska försöka få en jobbtelefon inom kort ...jut nu har jag bara min privata.

Håller på att avsluta min frukost bestående av pannkakor och glass (en klassisk frukost helt i min smak) ska senare bege mig iväg på jakt efter ett skrivbord och kanske en fåtölj (blir mer och mer sugen på att ha en mysig läsplats).

Sen ska jag och Björn planera vår resa till Iran! Vi är i princip ense om vart vi ska resa...förutom ett fördömt mattmuseum som han har fått på hjärnan....önskar att jag kunde mixtra lite med minnet och sånt som sker Harry Potter kapitel nio...den är riktigt läskig denhär boken...skulle inte vilja ha mina små barn att läsa en denna!...hur jag nu ska kunna förhindra ALLA mina små barn att göra detta:)

Inga kommentarer: