måndag 30 juli 2007

Städa någon?

Är hemma en hel måndag...sjukt ovanligt.

Igårkväll läste jag klart Harry Potter, kunde inte somna var tvungen att börja läsa en annan bok (Om änglar kunde tala av Torgny Wiren).

Tänker inte berätta hur Harry Potter slutade dock kan jag säga att jag grät, det föll lite tårar (vilket jag aldrig gjort över en bok...tror jag). Får se om jag får plats med den i packningen till Korsika...då läser jag om den vid polen:)

Lyckades få sovmorgon i morse! Har börjat säga till dem jag lämnar mitt nummer till att inte ringa just måndag morgon om de vill ändra någon psalm/fadder eller vad det nu kan vara.

Ser mig omkring och inser vad jag har att göra idag...men solen lyser och jag funderar starkt på att åka och bada...ev sola...ge mig 10 minuter så blir jag skitbrun:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

läser också Harry Potter.
Jag vet hur det slutar, för jag började bakifrån, fast nej jag vet ju inte exakt, men sista kapitlet har jag i alla fall läst och sneglat lite på nästsista
Och sen började jag läsa från början, från allra första sidan och har därefter arbetat mig framåt genom boken. Och nu har jag kommit så långt fram att jag nästan är längst bak igen!!

AnnA sa...

Ah!!! Blasfomi! Läste du slutet först!? Iof kanske det hade besparat mig några sömnlös natt då jag låg och läste och ville veta hur kapitlet sluta, för att genast börja på nästa...eller för att det just då var för läskigt och jag tittade under sängen efter Dödsätare och sånt...hm...

Anna sa...

Har oxå läst ut boken. Kikade oxå lite på slutet först för att kunna få sinnesro att läsa boken i lugn och ro.