tisdag 31 juli 2007

Klassisk Tisdag pågång:)

Tänkte i min lilla enfald att denna vecka skulle bli rätt lugn och att jag inte hade så många kvällar då jag skulle jobba. FEL:)

Idag kom församlingens kominister (präst) tillbaka från församlingen. Han påminde mig om att jag innan semestern hade lovat att ta kvällens musik i sommarkväll.. AHHh inte skrivit i min kallender. Phu tur att jag ev bara hade planer på att bada...och det regnar.

Sen har jag haft begravning idag. Gjorde det klassiska felet att äta en stadig lunch precis innan... fick pressa ner en liten bit smörgåstårta och after eight...värre problem har man ju ändå haft:)

Tog bussen ut idag...dvs just nu är jag hemma i stan igen på blixtvisit. eller nja blixt och blixt. Kände att om jag skulle orka jobba ikväll var jag tvungen att ut och springa en runda...i regnet men det gick bra.

Ska ta och fila till en andakt till ikväll. Blir nog någon vidarebyggd tanke från söndagens predikan Andlig Klarsyn...om hur vi tolkar Guds tilltal. ..är det farligt att lyssna på Gud?..Är alla som följer/vill leva efter Gud terrorister/självmordsbombare... nja får se

Inga kommentarer: