måndag 25 februari 2008

Glace au four

Är en ny (iallefall för mig) delikatess efterrätt som jag tänkte baka med ungdomarna imorn! Frågade några av dem vad de ville göra (imorn är det nämligen min dag) och de ville absolut baka något annorlunda...likt vi gjort förrut...när de var här hemma och hällsade på mig fyllde vi muffins med lite olika saker (betoning på olika).

Är lite nervös inför imorgon. Har inte träffat tisdagskonfirmanderna på tre veckor! Tänk om jag inte kommer ihåg hur dom ser ut!?:)

Annars har jag tusen små "Jesusprojekt" pågång just nu...mycket att planera, fixa trixa och dona med. Börjar komma på banan igen efter att ha varit förkyld och försöker smygstarta igång...fast på något sätt har saker hopat sig när jag varit sjuk och kanske inte tillåter den där mjukstarten.

Ska snart ta min skönhetssömn...funderar på att erkänna Kosovo först

Inga kommentarer: