måndag 25 augusti 2008

lyckad tårtfest

I fredags firades att J hade namnsdag i torsdags och jag var ledig...klart att detta skulle firas! Därför bjöd vi in till tårtfest.

Dock...jag säger inte vem...men någon (läs Ingrid och Jon) hade med sig en present till J... här på bilden kan ni se den...


...jo det är sant! J fick en "Jon´s låda" med undertexten "rör ej, Anna" ahhhh!!! Vilken present. Ett eget utrymme som jag inte kan flytta på...helt sjukt bra idé...helt sjukt irriterande grej:)



Kanske vi alla behöver ett eget utrymme...ett utrymme som bara vi förfogar över...som stannar kvar där vi lägger det och innehåller precis det som vi har eller inte har lagt dit....det är orättvist jag vill också ha en plats...fast å andra sidan kanske resterande plats är min om J får lådan!

Inga kommentarer: